Monday, August 3, 2009

Diary Hari Ini..2 August 2009~

2.00 pm (Hotel Armada)

Hari ni aku ngan apis nk pergi hotel armada yg terletak di petaling jaya.. kami telah sepakat tuk nek kenderaan awam je.. ahaks almaklumlah aku ni bab2 kt kl mmg xbrani nk drive.. so pelg, kami bertemu di masjid jamek dan amek putra tuk ke asia jaya... nk dijadikan cerita, kami suda agak sebulan x jumpe la kan.. pot pet pot pet mmg sembang maut punyerr sampaikan la kami terlepas stesen.. huhuu konon2 nk nek tren sbb takut sesat kalo nek kete.. ni same je, hampeh tol kan.. xpela kami pon trun ar kt paramount den patah blek ke asia jaya.. fuh seb bek xtelepas smpai ke kelana jaya..

xpe2 bile da penat bejalan 2, kami pon smpai la kt hotel armada.. wooww giler sale, apis ckp shoe fair je tp tgk2 dgn baju suar beg sume pon sale..wah ini suda bgus..kami ni mmg shopaholic, mmg xheran ar kalo blek tgn penuh paper beg kan.. nak2 lg dpt jeans dr rege RM399 bole dpt RM100 je.. apis lak rembat kasut dgn rege RM30 je..haha giler kentang.. kesimpulannyerr walaupon sesat2, tp hari ni shoping mmg bebaloi... yela dpt brg branded dgn rege murah...=)


~sambil shoping sambil posing~

~ni lam cab nk ke mid~


4.30 pm (Mid Valley Mega Mall)

Awal lg ni kalo nk blek umah.. kami pon amek cab dan destinasi seterusnya ialah mid valley.. Niat kami sbnar nk cari jam, so masuk la jusco dulu.. de 1 jam yg kami nak 2 dan2 lak xde kt mid ni.. tp xpe hati terubat ble promoter 2 ckp jam 2 de kt jusco maluri.. hahaa kami pon pelg gelak ar, yela kan stakat maluri 2 xde hal ar kalo nk g jap lg... pas da pusing lam jj 2, perut pon da lapo.. nk mam tp tgu en amir poulut 2 xsampai2 lg.. jnji nk lepak skali tp btg idung pon xnmpk kan... kami pon masukla pizza dulu, lam 10 minit cm2 amir pon sampi laa.. pelg serbu..perut da lapo banget ni... hah nk tao 1 cite si apis bole terlupa nk bayo stokin tyme kt tuuutt td.. ayookk xtao, 2 ar pis sembang xhengat smpai bole lupe eh... xpela da rezki bak kate amir... sakai tol dak 2 org ni.. lantak korg ar, aku xmasuk campur eh..hehee

Pas da mam kami pon jln2 ar kuar masuk hampir sume butik lam mid ni.. si apis nk cari beg lak, xpe kami layankan je.. xpe2 ari ni ari ko pis, shoping la puas2 eh.. huhuu kaki kami pon da letih tp apis xjumpe2 gak beg die 2, so aku n amir pon duk la rehat2 kt kusi lam butik ni diam2.. hahaa diam2 pe, xbestla kan mir.. kami g snap pic byk2, bebulu je org2 kt c2 tgk.. gasakla kan labu...

~kat butik Zara~

~ni kat Top Man~

~posing jap, tgu apis g fitting~

~kami mmg sengal, da xde keje~


8.30 pm ( Jusco Maluri)

Next stop, jusco maluri.. kami nek tren je nk ke sane.. hah de 1 lg cite lawak lam tren td.. apis bole tersadung pe ntah den lg cket je nk jatuh mnyembah lntai tren.. adoii malu je da ar org rmai.. hahaa abesla kene gelak sakan ngan amir.. cian apis, ko lanje ar amir 2 kasi ttup mulut die cket.. xpasal2 kene bahan smapi tua.. ayook..


xpe2 da smpai pon jj.. kami g terus kt tmpat jam 2.. pilih punye pilh da dekat sejam kt tmpt jam je.. aku da rambang mate, seb bek la de 2 org bodyguard aku ni tlg pilih kan... haha tp kecoh tol mamat 2 org ni, jam 2 kicek la beso sgt la.. xsesuai la ngan tgn aku.. ces peng skali bru tao.. (sowie beb aku gurau je).. hah ble da puas pilih, de problem len lak.. tgn aku kecek sgt, so 1 1 abg promoter 2 kene buang tali die... cian abg 2, da ptg2 stil beso lg ngan tgn aku.. huhuu jj da nk ttup da ni, jam xsiap2 lg.. haish xkisah la janji aku dpt jam yg aku nak..lame ni nk pilih...=P

~pilih jam, apis da penat 2~

12.00 am ( Bistro, Tmn Tasik Permaisuri)

Ermm da penat bejalan sakan 1 ari, so kami pon nk pulang ke pangkal jalan ar kan.. tp tgk jalan jem giler, mesti mahal punye nk nek cab ni.. aku pon roger ar membe aku sowg ni mtk tlg antakan blek.. last2 die bwk lak g minum2 kt bistro 2 dulu.. xpela tekak pun da haus banget ni kan.. hahaa nk dijadikan cerita lg, aku bole tesempak lak dgn my ex bf tyme skola dulu.. adoiiyaii first love aku 2, tp centa monyet je dulu.. haha ktrg men senyum2 jela, giler pe aku nk g kt die.. die pon xkn la nk g kt aku kan, dgn membe2 aku yg kecoh kt c2 mstila die malu.. elok lak de bola kan mlm ni.. so ktrg duk la diam2 je... penat da lepak2, aku pon wakilkan diri ke kaunter nk g bayo la ni kan.. elok lak die pon nk g bayo gak la.. haha dan2 je.. haaish pucuk dicita, ulam mendatang, ktrg pon sembang2 la jap, sempatla tukar2 no fon.. den bubbye, time to go back...


2.00 am (lam bilik kt umah)

hehee puas giler kuar ari ni, yela duit pon da byk abes.. gasak ko iela pasni mesti pening pale nk pk duit sewa umah lg, api air lg.. hahaa xkisahla asal hati puas.. tengs la kt apis n amir yg sudi heppykan aku ari ni... lg best dpt ketemu kmbali si dia td..ahakk..

mate xngantok lg, aku pon on la my lappy dan tercetuslah diaryku tuk ari ni lam blog yg diberi name gurlygarlz ni la kan... taip punye taip punye taip, rase ayat pon da mcm ling.. so better ko stop la iela g tedo.. hee sowie la sape2 yg bace maklumla da kul 3 pg kot.. hah ttbe kan "tut tut tut tut, mane de bunyi sms cmni..tut tut" ( bunyi sms upin ipin fon aku) hah nk tao msg dr sape?? mestila dr si dia kt bistro td.. adoiyaii tp aku xreply pon, mate da ngantok banget.. time to sleep, nanite~


"good night.. sleep tight"

6 comments:

  1. smp 2 bodyguard hang angkut..
    kalah sultan..=P

    ReplyDelete
  2. hahaa dorg yg nk jadi bodyguard..i terima je kalo xpayah bayo gaji...=P

    ReplyDelete
  3. weiii!!
    gmbar aku adr dlm blog ko~
    hahahah!!!
    aku ske wie!!
    hahaha!!showoFf ckit!!heeh~
    weii~sgt besh sbb dpt kuar even 1 hri 2 aku ltih ngan g snway+s.aLam+K.L and then turn back 2 Mid~
    hri ni dlm sjarah sbb aku mnum free coke+apIz dpt stokin free hahah!!iela ko partner die dri j.j,haha!!
    and ko gak yg wat aku addicted ngn rice fiesta:P!!
    hahahah!!ko jmp cnta mnyet ko dlu ker~
    hahah!!hbiz r ko~brgayut kt dahan laa ko pasni~heheh!!so cmner ngn die~mcm edward cullen X?
    klu mcm edward cullen kre mcm aku r~
    edward azmir cullen
    (juz hisap drah pmpuan 23-25 thun:P)
    hahah!!sper nk aku hisap darah die?
    fazila brmnat~?
    hahah!!
    ble mau kuar agi nei:P?
    tpi kli ni kte byr stokin ngan air coke~
    hehehe!!
    deal x?hee

    ReplyDelete
  4. mengong..hahaa 2 ar da leh jd geng ak da ske mam rice fiesta.. cedap kan, 2 ar ari 2 smbg rase cket je..malu2 kucing lak..=P

    hah ak jmpe die, tp tamao da ar sbb die xmcm edward cullen.. ak xreply pon msg die wei, tamao takut centa berputik kembali..hahaa tamao gayut2 da, kang lebey dr monyet....

    jom2 kuar, tgu aku cuti la... kite g bayo stokin n air coke ko 2..ces nk fwee je..xsnonoh korg... lalaaaa~

    ~deal~

    ReplyDelete
  5. cite yg cmbest...tp aku xpuas ati coz dier xnk mention sape ex bf dier time skewl dulu....aku suspicious btol...huuhuuuhu...
    anyway iela_fazila...u did a gud blog...well done :)

    ReplyDelete
  6. hah sapekah gerangan anonymous di atas..
    sila tinggalkan name anda jika inginkan jawapannyaa..hahahaa tatao ke sape???

    hah sape yg 1 skewl dgn ak since form 1 tao la sape die gerangan si bertuah itu..haishh sibuk jetao nk tao...=P

    ReplyDelete