Wednesday, September 16, 2009

R A Y A~

hah xsmpai 3 ari lg nk raye da...dikesempatan ini, aku nk ucapkan selamat hari raya pada sume la...mintak maaf byk2 kalau de salah dan silap..terkasar bahasa...terlepas cakap..terguris perasaan sape2...maap ya!!!

mungkin tahun ni tahun yg agak berlainan dr tahun2 yg lepas bg aku...tahun ni aku beraya tanpa 2 org yg aku sayang dan pernah syg...mungkin rase lain cket, tp raya tetap raya....kene lah hadapi dan biasakan diri untuk tahun2 yg akan dtg jugak kan...heheee hopefully lg best la kan...

errmm tahun ni blek kg mama dulu, pas2 blek kg ayah...nk anta nana blek penang pas2 aku kene pulang kembali ke melaka..adoiyaii final exam bakal menjelma...sooo cuti seminggu ni kene la manfaatkan sebaik2 nyerr before perahan otak dan kerja2 yg menimbun perlu dibereskan after raya....haish xkisah lah sume 2...macam aku kata, raya tetap raya.................=)

jom kite enjoy....
~balek kg..ohohooo blek kg...ohohoo blek kg...hati girang~

2 comments:

  1. slamat hari raya..baek2 jalan jang..haha

    ReplyDelete
  2. eh selamat ari raye toO..aloow bru bace la comment ni, da selamat pon jang...=)

    ReplyDelete